Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2023 01:34 - Интервю на забележителния американец Скот Ритер пред английския политик Джордж Галоуей относно войната на САЩ против Русия
Автор: iliaganchev Категория: История   
Прочетен: 1798 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Интервю на забележителния американец Скот Ритер пред английския политик Джордж Галоуей относно войната на САЩ против Русия

Първо интервю на Скот Ритер след завръщането му от Русия, където той направи интересно посещение.

01.06.2023 - INTERVIEW: Britain egging on Kyiv is giving Russia the green light to strike decision-making centres, says Scott Ritter, just back from Moscow

(превод публикуван на 03.06.2023)

Галуей: Все повече и повече америкaнци предпочитат да останат в Русия. Аз виждам, че моята добра приятелка Тара Рид, инфоматорка на различни офиси на Байдън сега е решила да остане да се засели в Русия. ... На мене ми се стори, че тебе добре са те посрещнали в Русия.

Ритер: Приемът разбира се много хубав, но аз съм американец, аз съм истински американски патриот. Това е моята страна, аз обичам своята страна и аз защитавам страната си и един от най-добрите начини да защитя страната си това е да се опитам да я подкрепя, когато тя е сломена. Но като американски патриот моят дълг и отговорност остават да си остана тук в къщи и да се опитам да изправя това, което е неправилно.

Изобщо не се стремя да принизявам избора, който е направен от други хора.

Свобоата на волята – това е нещо много важно, но мой дълг и  моята преданост са свързани със Съединените американски щати. Това не означава, че аз не мога да пътешествам по такива места, като Русия, да се стремя да разбера руския народ, да  разбера по-добре руската нация , руската душа, да запомня този опит и да го донеса до САЩ в опита да се променят тези отношения с Русия така, че ние да не губим напразно тези ресурси, да не разсейваме нашите усилия в безполезен и опасен конфликт с Русия.

            За нас би било по-добре да насочим нашите усилия навътре и да намерим начин да живеем в мир и съгласие с руския народ, който представлява велика нация, населена с велики хора.

            Галуей: Къде си ходил ти там, какво си правил?

            Ритер: Аз написах книга – Разоръжаване във време на преустройство. Това не е книга просто фрагмент от историята, нарекох я „Шаблон на надеждата“. Когато хората питат: Как да се измъкнем от това състояние, в което сега се намираме, отговарям: Ние имаме един пример – това е моята книга. И тази книга беше публикувана на руски език от руското издателство „Комсомольская правда“. И аз имах възможност да се отправя на турне из Росия, обширно турне в 12 града в течение на 26 дни и да донеса тази книга до руския народ.

            А руснаците се чувстват сега предадени от Запада. Между нас вече го няма онова доверие, което съществуваше по-рано. Между руския народ и правителствата на Запада съществуват много лоши чувства, но в техните сърца също и много доброта и готовност да работят с народите на Запада, САЩ и народите на Запада.

Ето че аз отидох и в Новосибирск, третия по големина град с най-растящата икономика в Русия. Ако някой счита, че санкциите оказват влияние срещу Русия, аз просто ще ви  кажа, че това просто не е така. Аз бях свидетел на тази енергично процъфтяваща нация, икономическите двигатели на която работят в пълен ход. Строителството върви буквално навсякъде. Това е нация, която живее и процъфтява.

            Аз пребивавах в Иркутск, запознах се с историята и красотата на тази част на Сибир. Никога преди това не съм бил в Санкт-Петербург, а всеки камък в този град е пропит с кръвта на хора по време на революцията и хора загинали по време на Втората световна война. Човек сам трябва да види този град, за да разбере Русия.

            А що се отнася до Москва – в Москва аз бях по време на парада в чест на Деня на победата. Това въобще не е пропагандистко мероприятие, това е  истински израз на патриотизъм на руския народ. И на мене ми стана ясно от това, което видях.

            Аз пребивавах и в Екатерининбург, на това място където разбира се са били убити Цар Николай и неговото семейство. В сегашни дни това една от най-крупните и развиващи се икономики в Русия. Това е Родина на потресаващи промишлености и богата история.

            Аз пребивавах и в Казан и Грозний, където отношенията между православните руснаци и мюсюлмани в Татарстан и Чечня са просто потресаващи. Те живеят рамо до роамо в мир и съгласие. Това ще послужи като урок за всички, които не считат, че християнството и исляма могат мирно да живеят заедно. . . . . . . . . .

            Завърших своя път в Сочи, а Сочи е град, който е бил построен с помощиа на инвестиции в размер на един милиард долари. Той все още продължава да расте. Това е първокласен град.

През цялото време аз се срещах с работническата класа на Русия, истински жители на Русия, хора, които заставят Русия да работи. Състояха се откровени и честни открити дискусии. И това беше просто забележителна екскурзия.

Надявам се, че ще мога да отдам на руския народ заслуженото в тази насока, с  която съм се заел в момента. До американската общестеност, до западната общественост в цялост, за да се стреми да преодолее болезнената русофобия, която очевидно е обхванала нашето колективно общество.

Галуей: На тебе по този въпрос ти се получава много добре .... (следва въпрос, какво е станало с Ритер на летището, когато се върнал от Русия)

. . . . . . .

Пълният текст на интервюто можете да чуете в съответните публикувани видеозаписи както на руски, така и на „американски“ език.

            Втората половина на интервюто е посветена на вероятността за край на войната:

            Video: https://www.youtube.com/watch?v=54CY8qebA8w&t=0s

 

            https://www.youtube.com/watch?v=D82dOMto4eY

 

******************************************

Кой е Скот Ритер??? - Wer ist Scott Ritter???

William Scott Ritter (роден 15.07.1961) е американски офицер, който стана известен в качеството си на инспектор на ООН в UNSCOM-Mission по време на войната на САЩ срещу Ирак (1991-1998).

William Scott Ritter (* 15.07.1961) ist ein US-amerikanischer Militaeroffizier, der waehrend des US-Krieges gegen den Irak (1991-1998) als Inspektor der Vereinten Nationen in der UNSCOM-Mission bekannt wurde.

            Завършил е специалност „Съветска история“ във Франклин и Marshall College в Lancaster (Пенсилвания). През 1984 г. започва работа в Корпуса на морската пехота на САЩ (United States Marine Corps) в Арлингтън (Вирджиния), където е прекарал 12 години като офицер от Разузнаването.

            Er absolvierte das Franklin and Marshall College in Lancaster (Pennsylvania) mit einem Abschluss in sowjetischer Geschichte. 1984 trat er dem „United States Marine Corps“ in Arlington, Virginia, bei, wo er 12 Jahre als Geheimdienstoffizier verbrachte.

 По време на войната в Залива беше Консултант по балистичните ракети под ръководството на генерал Норман Шварцкопф-младши (1934-2012).

Waehrend des Golfkriegs war er Berater fuer ballistische Flugkoerper unter General Norman Schwarzkopf, Jr. (1934-2012).

През април 2022 г. каналът на Ритер беше закрит временно поради „нарушаване на правилата относно злоупотреба“, когато той нарече Джо Байдън военопрестъпник във връзка с убийствата в Буча (Украйна). След това неговото туитер-конто беше прекратено за постоянно. Немската медия FAZ определи Ритер за „Апологет на Путин“.

Im April 2022 wurde Ritters Kanal wegen "Verstosses gegen die Missbrauchsrichtlinie" voruebergehend geschlossen, als er Joe Biden im Zusammenhang mit den Morden in Bucha, Ukraine, als Kriegsverbrecher bezeichnete. Sein Twitter-Account wurde daraufhin dauerhaft gesperrt. Die FAZ nannte Ritter einen „Putin-Apologeten“.

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5318501
Постинги: 4998
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930