Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2017 07:58 - В ТАЗИ ДЪРЖАВА СЕ СЛУЧВАТ СТРАННИ НЕЩА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1923 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 21.11.2017 09:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 КРИМИНАЛНО ПРОЯВЕНИТЕ ИНСТИТУЦИИ СА АБСРУДНИ

Вчера внесох в деловодството на софийска община уведомително писмо за протеста ми срещу главния прокурор, който,всъщност, е едно обикновено криминално проявено лице. Дори институцията е криминално проявена.
След това отидох до президентството и внесох заявление до президента от НСО да сртифицират развалените домати, с които ще замерям Грухчо. 
Нямаше и половин час и по телефона ме потърси някой си Иван Георгиев и се представи като шеф на отдел в СДВР. Поиска да се срещнем и разговаряме относно протеста ми. Заявих му, че нямам намерение да разговарям с криминално проявени институции, които, на всичко отгоре многократно съм осъдил за противозаконните ми задържания и противозаконно налаганите ми глоби.  Прочее, глобите също паднаха в съда и сега аз ги съдя. Досега съм осъдил 3 пъти СДВР и 2 пъти СО нематериални и материални щети. Останалите дела предстоят. Затворих телефона и се прибрах в къщи. Повече не са ме потърсили, но и да ме потърсят ще си го получат.
Всъщност, цялата властова машина на България се състои от такива криминално проявени институции и страната се тресе от непрекъснати скандали. Това идва от абсурдните идиотщини, свързани с управляващите за последните 73 години. Вместо качествени и отговорни политици, България е мачкана и газена от простаци-престъпници, които системно и съзнателно мачкат българските граждани в прекия и преносен смисъл. Корупцията и пладнешкият грабеж станах нещо ежедневно. Колкото и да е странно, българинът свикна с това и го приема като даденост.
И това е най-страшното.
Днес имам дело във ВАС. Ще прескоча и до Съдебната палата, за да внеса писмо до главния прокурор да не ми се крие като мишка, а да ми каже къде и кога ще отиде като мъж, за да го одоматя със сертифицирани развалени домати. Съветвам криминално проявената институция НСО да си налага парцалите и да не се прави на закносъобразна, защото не е.



Гласувай:
8



1. attila - Прати ли Много По-ЗДРАВИ на Семейството на КОПЕЛЕТО от МВР Иван Георгиев !
17.11.2017 08:47
КОЛЕ !

Прати ли Много По-ЗДРАВИ на Семейството на КОПЕЛЕТО от МВР Иван Георгиев ?

На Мен През 2009г. ми се Обади По Мобилния Шефката на Пазарджишките МИНЕТЧИИ от ГДБОП Георги Грозданов Завършила РАБФАК в Москва, да ме Пита Защо съм Искал да Свалям НЕЗАКОННАТА 73 Годишна Болшевишка Власт !

След Една Година го Арестуваха в Момента на Изпълнение на Служебните си Задължения, Докато Прави ФЕЛАЦИО на Наркодилърите с ДВА Килограма КОКАИН, но го Покриха Защото е Комунистическа СВИНЯ !

w-w-w.p-l-o-v-d-i-v-o-n-l-i-n-e.c-o-m/r-e-g-i-o-n/i-t-e-m/2-2-9-1-5

Дори го Върнаха на Работа като Раззебана КУРВА в ДАНС,където и се Пенсионира Поради Амортизация на ДЕБЕЛОТО ЧЕРВО.

ДА СЕ ЗНАЕ !

Кой му Скъсат ХАЛКАТА го Вербуват за КУРВА-ДОНОСНИК в ДАНС, като Цветлин Йовчев !

Кой му е Тесен ГЪЗА, но му е Широка УСТАТА го Взимат за КОПЕЛЕ-МИНЕТЧИЯ в ГДБОП да Лапа ПИШКИТЕ на Наркодиълърите като на БАГАТА Баща му !

КУРВИТЕ и ПЕДЕРАСТИТЕ от Филиала на КГБ в Задунайския Кенеф ДАНС се Набират и Назначават от Мъжката Проститутка Великов по известна като Агент Кирязов от ДС !

w-w-w.f-r-o-g-n-e-w-s.b-g/n-e-w-s_9-2-4-1-7/V-r-a-t-a-r-s-k-i

Пазарджишката Мъжка КУРВА Великов-Мангасарян е ГАРАНТ за Качеството на Материала в ДАНС !

w-w-w.e-x-t-r-e-m-e-c-e-n-t-r-e-p-o-i-n-t.c-o-m/a-r-c-h-i-v-e-s/1-4-5-0-8

Не ПРОСТ(о) МИЛИЦИОНЕР,а ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР!

По-Тъпо ЖИВОТНО от МИЛИЦИОНЕРА това е само ПАЗАРДЖИШКИЯ МИЛИЦИОНЕР!

Ако се Чудиш Кое ГОВЕДО да Убиеш, ТРЕПИ Пазарджишки МИЛИЦИОНЕР и Няма да Сгрешиш!

МЪРША,ИЗРОД,ИЗМЕТ,УТАЙКА,БОКЛУК,ГАД,СУРОГАТ,ДЕГЕНЕРАТ,ПОДЧОВЕК,С ЕДНА ДУМА МИЛИЦИОНЕР,С ДВЕ ДУМИ ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР.

КАЗАХ !

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/p-o-l-i-c-e.h-t-m-l
цитирай
2. kolevdobri - (:
20.11.2017 21:28
(::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737086
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031